עינת קאליש: "הייתי מזועזעת בביקור בת"ת נתיבות משה"

ארי וידר 1 Comment on עינת קאליש: "הייתי מזועזעת בביקור בת"ת נתיבות משה"

המתמודדת המובילה בחיפה עינת קאליש הזוכה לתמיכת 'דגל התורה' התראיינה ל'מהדורה המרכזית'. בראיון קבלה על מצב התשתיות הגרוע בשכונות החרדיות, והצפיפות בבתי הספר "אסור שזה יהפוך לסוגייא פוליטית"

המתמודדת הקשה ביותר של יונה יהב צילום: פלאש 90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתמודדת הקשה ביותר של יונה יהב אולי בכל המערכות בהם התמודד, היא עינת קאליש שנפסלה מסיבות טכניות וחזרה שוב להתמודד בפסק דין של בג"ץ. הערב (שלישי) התראיינה עינת קאליש ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

העבודה אחרי הפסילה: כמובן שהמשכנו אבל עדיין היה הסכמים קואליציונים שהוקפאו בגלל הפסילה ועכשיו חזרנו לעבוד, יצאנו לשטח לחיפה ועבדנו בכל המרץ.

דגל התורה: יש לי תמיכה רחבה מאוד מהקהילה החרדית בחיפה, אולי לא אומרים כי חלקם חוששים אבל גם אחרים תומכים. מצביעי ש"ס שנפגשתי איתם השבוע והם אמרו לי שהם תמכו בי בכל הכח.

סטטוס קוו בחיפה: בניגוד לסוגיות הלאומיות הגדולות והקשות, בחיפה היא עיר מאוד מורכבת יש בה מגוון רחב של מגזרים, נכון שהחרדים הם לא קהילה גדולה מאוד בחיפה אבל חשובה, אני מבחינתי כל הילדים בעיר כאן צריכים לקבל שיוויון מלא ואף אחד אסור שירגיש מקופח. כוחם ידברו אותו הדבר.

תקציבים והתנגדויות: יש משפחות עשירות ויש עניות, גם עשירות צריכים לאכול, אבל אם אין לכולם אז מחלקים בין כולם ומקבלים פחות. בהסכם עם דגל התורה מדובר על פתרון הקונפלקטים. אני חושבת על העתיד לנסות למצוא את הפתרון עבורנו. אני לא מתכחשת לבעיות שיש.

הכעס של יהב על דגל התורה: אני לא שם, אני עשיתי טיול בגן שטרוק בשבוע שעבר, ראיתי בעיניי מצב מחפיר תשתיות גרועות ותנאי מחייה אסור להפוך את זה לסוגייא פוליטית. הרחוב נפגע מכל מה שקורה, בבתי הספר יש צפיפות נוראה. אני הייתי מזועזעת בתלמוד תורה נתיבות משה, גם אם עשו טעות בא תלחם עבורם.

קמפיין אנטי דתי: אין לי שאלה מי עומד מאחורי הקמפיין האנטי החרדי בחיפה לאחר תמיכת קבוצות חרדיות בי, גם לאנשים אין שאלה. זה ברור לכולנו מאיפה זה מגיע.

משא ומתן עם שס: אני הייתי במשא ומתן עם הרבה מפלגות, העיר הזאת הולכת לקראת שינויי גדול. אבל שיבדקו טוב טוב מה כדאי להם לפני השינוי הגדול. (הערב נודע כי שס תומכים ביונה יהב לראשות העיר)

האזינו לראיון:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שמחים שחזרת!עלי תקחי